طراحی منو کافه


طراحی منو کافه

طراحی منو کافه برای کافه ها و رستوران ها بسیار مهم است.طراحی منوی کافه یک فرایند خلاقانه و مهم است که نشان دهنده هویت، سبک و خدمات کافه شماست. امروزه با پیشرفت کافه ها و همچنین رستوران ها انتخاب منوی کافه ها با اسکن یک کیو آر کد توسط مشتری انجام میشود آیا میدانید که این کار به چه صورت انجام می پذیرد؟

طراحی سایت

بهترین راه حل این است که سایت خود را داشته باشید و منوی مدنظراتان را طراحی کنید و در سایت قرار دهید. سپس با استفاده از یک QR CODE که معمولا روی میزهای کافه ها یا رستوران ها قرار می گیرد مشتری می تواند دوربین موبایل خود را باز کرده روی بارکد بگیرد و منوی رستوران را اسکن کند سپس وارد منوی آنلاین رستوران می شود و آن را مشاهده می کند جالب است نه؟

شما برای داشتن این منوی آنلاین می توانید با همکاران متخصص من تماس بگیرید و درخواست خود را بگویید. همکاران من در اولین فرصت بهترین منو را طبق سلیقه شما طراحی می کنند و در اختیارتان قرار می دهند همچنین طراحی بارکد را می توانید به تیم طراحان ایران اپکو بسپارید.

در ادامه به چند نکته بسیار مهم در طراحی منوی کافه و رستوران ها می پردازیم:

انتخاب رنگ و فونت مناسب برای طراحی منو کافه:

انتخاب رنگ بخصوص در صنعت غذا بسیار حائز اهمیت است برای مثال استفاده از رنگ قرمز باعث گرسنه شدن می شود. اگر به مبحث شناخت رنگ ها علاقه دارید این بلاگ را دنبال کنید تا در مقاله های بعدی بیشتر به این موضوع بپردازیم. همچنین انتخاب فونت مناسب باعث راحت تر خواندن منو می شود و مشتری با احساس راحتی می تواند غذای دلخواهش را انتخاب کند. طراحان بی نظیر ایران اپکو با طرح های بسیار زیبا و کاربرپسند این کار را برای شما مشتری عزیز انجام می دهند. شما می توانید منوی متمایز خودتان را سفارش دهید با رنگ ها و طرح های دلخواه.

انتخاب سبک و قالب منو:

سبک و قالب منو بستگی به تم کافه رستوران شما دارد برای مثال ممکن است کافه شما از رنگ های گرم طراحی شده باشد پس بهتر است این ترکیب رنگی جذاب را در طراحی منو هم به کار بگیریم.

توجه به بخشهای مهم و جذاب کننده منو:

آیا منوی شما اسپشیال است؟ آیا نوشیدنی های گرم یا خنک منحصر به فرد خودتان را دارید؟ پیشنهاد سرآشپز چه غذایی می باشد؟ در طراحی منو باید این نوع غذاها بدرخشند تا مشتری با دیدن این منو ترغیب به سفارش آن غذا شود.

استفاده از تصاویر و نمادهای مناسب در منو:

نماد یا تصاویر در منو یک بخش بسیار مهم است که اگر به درستی و مطابق با کافه رستورانتان انجام شود تاثیر مثبتی از خود به جا می گزارد.

نوشتن قیمت و توضیحات در منو:

نوشتن قیمت و توضیحات هر غذا در منو باید به درستی انجام شود تا حس مثبتی را در مشتری به وجود آورد برای مثال اگر جزئیات منو به درستی اعمال شود مشتری با خیال راحت غذایش را سفارش می دهد.

تمامی موارد بالا را به تیم طراحی سایت ایران اپکو بسپارید تا مشتری هایتان لحظات خوشی را در کافه یا رستورانتان داشته باشند.

ساخت اپلیکیشن در تهران

امتیاز دهید.

0 / 3

رتبه صفحه شما:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهنمونه کارهاتماس